Levering & Verzendkosten



Snelle Levering binnen 2 werkdagen, mits voorradig (89%), en betaling voor 13:00 is bij geschreven.
Wanneer iets niet op voorraad is wordt het product besteld en laten wij u dit weten,
het kan dan 1 tot 4 werkdagen langer duren, dit hangt er vanaf op welke dag u besteld.

Wij krijgen elke maandag, woensdag en vrijdag geleverd en versturen ook deze dagen.
Meestal krijgt u dan ook de bestelling geleverd op dinsdag, donderdag en zaterdag.

Wanneer uw bestelling is verzonden krijgt u automatisch van ons een email,
met track & trace code waarmee u uw zending kunt volgen.

Uw Bestelling wordt geleverd in anonieme verpakking zonder afzender!

u kunt ook kiezen voor pakjegemak en avondlevering



VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND
Brievenpost tot € 1,44
Voor alle bestellingen tot 15 kg betaalt u 5,95 verzendkosten.
Voor alle bestellingen tot 20 kg betaalt u € 11,90 verzendkosten.
Voor alle bestellingen tot 30 kg betaalt u € 15,50 verzendkosten.
Voor alle bestellingen tot 40 kg betaalt u € 24,50 verzendkosten.
Voor alle bestellingen tot 50 kg betaalt u € 28,50 verzendkosten.
Voor alle bestellingen tot 60 kg betaalt u € 32,50 verzendkosten.
Voor alle bestellingen tot 70 kg betaalt u € 36,50 verzendkosten.
Voor alle bestellingen tot 80 kg betaalt u € 42,50 verzendkosten.
Voor alle bestellingen vanaf 80 kg betaalt u € 48,50 verzendkosten.
Verzendkosten zijn inclusief btw

EXTRA SERVICE:
Alle pakketten die verstuurd worden via PostNL, worden alleen op uw huis adres aangeboden en niet bij de buren.
Deze service is gratis.

Desondanks wij extra betalen voor deze service naar onze klant toe,
kan het wel eens voorkomen dat het pakketje toch word bezorgd bij uw buren.
terwijl wij hebben aangegeven dat het uitsluitend op eigen huisadres geleverd mag worden.
Wij zijn hiervoor niet aansprakelijk en kunnen enkel een klacht indienen bij PostNL zodat dit in de toekomst hopelijk niet weer gebeurd.





VERZENDKOSTEN BELGIE  
Brievenpost vanaf € 2,00
Verzendkosten vanaf 8,20
De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling.
Deze wordt automatisch uitgerekend tijdens uw bestel procedure.
Verzendkosten zijn inclusief BTW



VERZENDING NAAR OVERIGE EUROPA
Als de verzending duurder word als berekend is word met u contact opgenomen.
Deze moeten per bestelling appart worden berekend en bij onze koerier worden opgevraagd.



Alle pakketten worden discreet verpakt en meestal afgeleverd met de reguliere postbezorging, TNT Post. Bestellingen met meer dan 3of4 dozen of groter dan 1 meter of zwaarder dan 30kg worden met een koeriers dienst verzonden.
De Sjop Online Online streeft naar een leveringstermijn van 15 werkdagen voor de zaken uit de Overeenkomst, na ontvangst van de betaling, voor Nederland en België.
Indien tussen de Koper en De Sjop Online Online overeengekomen is tot verzending van de zaken onder rembours, zal De Sjop Online Online dit schriftelijk kenbaar maken aan de klant.
Indien de levering van de overeengekomen zaken niet kan plaatsvinden zoals op de nota is weergegeven, dan behoudt De Sjop Online Online zich ten alle tijden het recht voor, om de gemaakte kosten in rekening te brengen bij de Koper, tenzij de sprake is van grove schuld of nalatigheid aan de zijde van De Sjop Online Online.
Extra kosten die gemoeid zijn met de aflevering van de zaken uit de Overeenkomst, uitdrukkelijk gemaakt op verzoek van de Koper, zullen afzonderlijk in rekening worden gebracht, tenzij schriftelijk anders door partijen is overeengekomen.
De Sjop Online Online kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies van de zaken uit de Overeenkomst door toedoen van de vervoerder.




WAT TE DOEN BIJ RETOURNEREN
Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking, retourneren.
Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is De Sjop Online Online genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen.

Alle annuleringen dienen schriftelijk aan De Sjop Online Online kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post.
U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer,
waarvan u de betaling aan De Sjop Online Online heeft gedaan, dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.



Indien de geleverde zaken niet conform de Overeenkomst zijn, dient de Koper onverwijld, uiterlijk binnen 8 werkdagen na aflevering,
telefonisch en gemotiveerd De Sjop Online Online in te lichten en vervolgens schriftelijk de gegronde klacht te bevestigen binnen de gestelde termijn.
Bij gebreke van de informatieplicht aan de zijde van de Koper, vervalt elke aanspraak jegens De Sjop Online Online ter zake van gebreken in de geleverde zaken en/of onjuistheden in de nota.
Na de melding van de hierboven beschreven klacht, zal de Koper de instructies opvolgen van De Sjop Online Online.
Indien aan de Koper niet conform de Overeenkomst krijgt geleverd, is de Koper gerechtigd de betreffende zaken retour te zenden aan De Sjop Online Online.
De kosten voor een dergelijke retourzending komen voor rekening van De Sjop Online Online. De Koper is verplicht de te retourneren zaken deugdelijk te verpakken.
Bij de retourzending dient de Koper de aard van de klachten schriftelijk mede te delen.
De Sjop Online Online zal, na ontvangst van de geretourneerde zaken, zo spoedig mogelijk alsnog, op de correcte wijze, de Overeenkomst nakomen,
onder voorbehoud van de mogelijkheid tot nakoming binnen de risicosfeer van De Sjop Online Online. Indien nakoming niet meer mogelijk is zal De Sjop Online Online de verrichte betaling van de Koper terugstorten,
onder voorbehoud van eventuele beschadiging aan de geretourneerde zaken.